كليد موفقيت، آموزش است. حرفه اي آموزش ببين، موفق عمل كن.
براي شروع تحول بزرگ ثبت نام كنيد

قبلا ثبت نام كرده ايد وارد شويد

تمرکز در کار
15 دی 1401

تمرکز یعنی توجه و دقت کافی در هنگام انجام کار، به طوری که به غیر از اجام آن کار محرک دیگری روی ذهن و میزان دقت فرد تاثیری نگذارد (عدم نشخوار ذهنی). و به طور کلی مهم‌ترین عامل یادگیری، تمرکز است و مهم‌ترین پیش‌نیاز تمرکز هم انگیزه وعلاقه است. هرگاه فردی یک موضوع خاص را برای انجام کار انتخاب می‌کند و بتواند در قلمرو آن موضوع خاص تفکر کند و هرزمان که اراده کند هم بتواند جریان تفکر خود را تداوم بخشد…

شکست کسب و کارها
4 بهمن 1401

می دانیم که شروع یک کسب‌وکار جدید سختی های زیادی به همراه دارد و همواره با استرس‌های زیادی همراه است. ترس از اینکه ممکن است شکست بخوریم یا نتوانیم به خوبی از عهده مشکلات برآییم یا دچار خطا و اشتباه های جبران ناپذیری شویم. متاسفانه، شکست کسب و کار بسیار رایج است. لذا یک کارآفرین باید بداند که در راه رسیدن به قله موفقیت، باید بتواند موانع بی‌شماری را پشت سر بگذارد. حال مهم ترین سوال این است…

اهمیت مالکیت فکری
11 بهمن 1401

مالکیت فکری، تولید هرگونه محصول غیرملموس و دارای ارزش از فکر انسان است. این محصول فکری است زیرا حاصل تخیل، خلاقیت و ابتکار انسان است. به طور سنتی، کسب و کارها دارایی های فیزیکی خود، مانند زمین، ساختمان ها و تجهیزات را مهم ترین دارایی شان می انگارند، اما امروزه به طور روز افزون دارایی های فکری یک شرکت، بسیار ارزشمند تلقی می شود. دارایی فکری شرکت از دارایی های غیر ملموسی مانند …

تقسیم بازار
17 آذر 1401

تقسیم بندی بازار ( Market Segmentation ) یکی از مهم ترین بحث ها در بازاریابی و فروش است. تقسیم بندی بازار در هسته مرکزی خود عمل تقسیم بازار هدف به گروه های قابل دستیابی است. هم چنین باعث ایجاد زیر مجموعه های کوچک تری از بازار بر اساس اطلاعات دموگرافیک، نیاز ها، اولویت ها، علایق مشترک و دیگر معیارهای رفتاری یا روانشناختی می شود که به درک بهتر مخاطبان هدف منجر می شود…

شبکه های اجتماعی
24 آذر 1401

شبکه های اجتماعی یا سوشال نتورک مفهوم تازه ایی نیستند. حتی هزاران سال پیش انسان ها گرد آتش  می نشستند و برای یکدیگر داستان می گفتند و رابطه هایی عمیق تر شکل میگرفت که می توان یک شبکه اجتماعی در نظر گرفت. اما چیزی که باعث شده امروز شبکه های اجتماعی بیشتر از زمان های گذشته مورد توجه قرار بگیرند توسعه فناوری اطلاعات و زیرساخت های دیجیتال است. اگر شبکه های اجتماعی در گذشته صرفا…

برندسازی شخصی
1 دی 1401

قرن‌هاست که برای تمایز ایجاد کردن بین تولیدکنندگان ازهم از ابزاری به نام برند استفاده می‌شود.برند در واقع یک نام، سمبل، واژه، نشانه و طرح است که کارش ایجاد تمایز است. امروزه در سازمان‌ها و شرکت‌های جهانی مدیران تمایل پیدا می‌کنند که در کناربرند شرکتی، برند محصول و برند سازمانی بتوانند برند خود و در واقع آن جوهره‌ی ارزشمندی که در خود دارند و به واسطه آن می‌توانند خود را مطرح کنند، را به دیگران معرفی کنند…

انار آغاز تحولي جديد در تدوين طرح كسب و كار داراي مجوز دانش بنيان از معاونت علمي فناوري رياست جمهوري

ايميل

info@anarplan.ir

اينستاگرام

anarplan.ir@

شماره هاي تماس

4358   2842   021

0650   3839   083

8275   729   0992

1015     250   0930

آدرس

تهران، بزرگراه ارتش، بین نخل و خسرو، جنب بانک پاسارگاد، طبقه چهارم، واحد شرقی

کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی بیمارستان طالقانی، دانشگاه رازی، دانشکده علوم اجتماعی، ساختمان مطهری، مرکز رشد واحدهای فناوری، طبقه اول واحد 1

...............
  • راهنماي سايت
  • راهنماي سايت
...............
..........
  • همراه کسب‌وکار هر ايراني
  • همراه کسب‌وکار هر ايراني
....................

انار اولين نرم‌افزار دانش بنيان تحت وب تدوين طرح کسب‌وکار حاصل تلاش گروهي از كارشناسان و متخصصان علاقه‌مند‌است كه با تحولي بزرگ در زمینهٔ تدوين طرح‌های کسب‌وکار به‌منظور كاهش خطر شكست کسب‌وکارها در اختيار مردم ايران عزيز قرار داده‌شده است. 

1400 © تمامی حقوق برای شركت دانش بنيان آروين مرواريد ارديبهشت محفوظ است.