كليد موفقيت، آموزش است. حرفه اي آموزش ببين، موفق عمل كن.
براي شروع تحول بزرگ ثبت نام كنيد

قبلا ثبت نام كرده ايد وارد شويد

قیمت گذاری
5 اردیبهشت 1402

قیمت)price (یکی از اجزای چهار گانه آمیخته بازاریابی است. قیمت محصول (کالا ها و خدمات) برابر است با تمام ارزش هایی که مصرف کننده در ازای بهره مند شدن از مزایای یک محصول از دست می دهد. همچنین می توانیم در یک تعریف ساده تر بگوییم هزینهای است که مشتری پرداخت میکند تا از کالا و خدمات ما استفاده کند. قیمت گذاری با سنجش، ارزیابی، اندازه جامعه هدف و محصول در بازار مشخص می شود…

روش تحقیق در کسب و کار
15 مرداد 1402

شروع یک کسب و کار علاوه بر جذابیت های آن، همواره با چالش های مختلفی همراه بوده است که باید یک زیربنای تحقیقاتی علمی داشته باشد تا بتواند در راستای تحقق بخشیدن به آرزوهای شروع کسب و کار آینده سازی گردد، هرچه مطالعات و روش تحقیق به روز تر و دقیق تر، امکان موفقیت نیز بیشتر است. منظور از روش تحقیق در کسب و کار یادگیری روش‌های تحقیق در علوم مدیریت و کسب‌وکار است که همراه تجربیات علمی و عملی باشد…

ویژگی های یک BP اصولی
22 مهر 1402

بیزنس پلن (Business Plan)، طرح کسب و کار، طرح تجاری و نام های آشنایی که برای این متن راهنمای کسب و کار استفاده می شود، همگی برای یک هدف خاص که می خواهد نشان می‌دهد نقشه و برنامه شما چیست و چگونه و به چه روشی به هدف خود دست خواهید یافت، نوشته می شود، پایه و اساس تمام بیزنس پلن ها با چشم پوشی از کمی اختلاف، تقریبا معنا و مفهوم یکسانی به ما می دهند، اما ویژگی های اصولی یک BP…

یافتن ایده مناسب کسب و کار
6 فروردین 1402

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال پیدا کردن ایده مناسب و سودده برای شروع کسب و کار هستید و یا ز افرادی هستید که با دیدن ایده پولسازی که تبدیل به کسب و کار شده است، می گویید چرا به ذهن من نرسید؟ باید به شما بگویم که روش های پیدا کردن ایده کسب و کار بسیار زیاد است و شما هم می توانید یک ایده کسب و کار پولساز پیدا کنید، همیشه زمانی که می خواهم با ساده ترین روش ممکن…

تحلیل حساسیت
16 فروردین 1402

تجزیه و تحلیل یا «آنالیز حساسیت» (Sensitivity Analysis) تعیین می‌کند که چگونه مقادیر مختلف یک متغیر مستقل بر یک متغیر وابسته تحت مجموعه‌ای از مفروضات تأثیر می‌گذارد. به عبارت دیگر، تجزیه و تحلیل حساسیت روشی برای بررسی و مطالعه چگونه تاثیر منابع مختلف (در محیط مطلق یا عدم اطمینان) در یک مدل ریاضی است. این تکنیک در حوزه‌هایی استفاده می‌شود که با یک یا چند متغیر ورودی…

اهمیت مالکیت فکری
24 فروردین 1402

مالکیت فکری، تولید هرگونه محصول غیرملموس و دارای ارزش از فکر انسان است. این محصول فکری است زیرا حاصل تخیل، خلاقیت و ابتکار انسان است. به طور سنتی، کسب و کارها دارایی فیزیکی خود مانند زمین، ساختمان ها و تجهیزات را مهم ترین داراییشان می انگارند، اما امروزه به طور روزافزون دارایی های فکری یک شرکت، بسیار ارزشمند تلقی می شوند. دارایی فکری شرکت از دارایی های غیرملموس اما بسیار مهم شرکت ها هستند…

انار آغاز تحولي جديد در تدوين طرح كسب و كار داراي مجوز دانش بنيان از معاونت علمي فناوري رياست جمهوري

ايميل

info@anarplan.ir

اينستاگرام

anarplan.ir@

شماره هاي تماس

4358   2842   021

0650   3839   083

8275   729   0992

1015     250   0930

آدرس

تهران، بزرگراه ارتش، بین نخل و خسرو، جنب بانک پاسارگاد، طبقه چهارم، واحد شرقی

کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی بیمارستان طالقانی، دانشگاه رازی، دانشکده علوم اجتماعی، ساختمان مطهری، مرکز رشد واحدهای فناوری، طبقه اول واحد 1

...............
  • راهنماي سايت
  • راهنماي سايت
...............
..........
  • همراه کسب‌وکار هر ايراني
  • همراه کسب‌وکار هر ايراني
....................

انار اولين نرم‌افزار دانش بنيان تحت وب تدوين طرح کسب‌وکار حاصل تلاش گروهي از كارشناسان و متخصصان علاقه‌مند‌است كه با تحولي بزرگ در زمینهٔ تدوين طرح‌های کسب‌وکار به‌منظور كاهش خطر شكست کسب‌وکارها در اختيار مردم ايران عزيز قرار داده‌شده است. 

1400 © تمامی حقوق برای شركت دانش بنيان آروين مرواريد ارديبهشت محفوظ است.