كليد موفقيت، آموزش است. حرفه اي آموزش ببين، موفق عمل كن.
براي شروع تحول بزرگ ثبت نام كنيد

قبلا ثبت نام كرده ايد وارد شويد

ارزش مشتری
24 شهریور 1401

در تعریف ارزش بسیار می توان سخن گفت اما ارزش مشتری یک معیار خیلی مهم برای ارزیابی کسب‌وکارها است. ارزش مشتری یا ارزش طول عمر مشتری، معادل اصطلاح Customer Lifetime Value است. محاسبه clv یک وسیله خیلی قدرتمند برای مدیران سازمان و یکی از بهترین ابزارها برای بخش‌بندی کردن مشتریان است که بالطبع همه فعالیت‌هایی مثل بازاریابی، فروش، خدمات  و … تحت تأثیر آن می باشد…

کمپین تبلیغاتی
31 شهریور 1401

بسیاری از بنگاه‌های کوچک، یک تبلیغ را در اینجا و یک آگهی را در جای دیگر قرار می‌دهند، یک وب سایت یا یک صفحه اینستاگرام برای خود ایجاد می‌کنند و خلاصه برای معرفی خود به هر دری از تبلیغات می‌زنند اما متاسفانه این رویکرد مانند ماهیگیری در زمین‌ خشک است. کمپین تبلیغاتی یا Advertising Campaign به اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی گفته می‌شود که از قبل پیام هدف کمپین، مخاطب و برنامه‌ریزی دقیق … 

مهارت حل مسئله در کسب و کار
7 مهر 1401

حل مسئله فرایندی است که در آن علت وقوع یک مسئله را مشخص و سپس بهترین راه حل را برای آن پیدا می‌کنیم. مهارت های حل مسئله ترکیبی از ویژگی‌های مختلف هستند که باید داشته باشیم تا بتوانیم مسائل مختلفی را حل کنیم که احتمالا در محل کار خود با آن‌ها مواجه شویم. البته مشکلات با یکدیگر متفاوت هستند، برخی می‌توانند پیچیده باشند و برخی دیگر به راحتی حل شوند. در این میان مهارت های حل مسئله…

نسل Z در بازاریابی
3 شهریور 1401

در چند سال اخیر، حرف‌های زیادی در مورد نسل Z یا زومرها شنیده‌ایم؛ نسلی که به زودی، تبدیل به مشتری بخش بزرگی از سرمایه‌ی خدمات و انسانی شرکت‌ها خواهند شد. در این آموزش از انار می خواهیم با این نسل و ویژگی های آن ها آشنا شده تا در بازاریابی و فروش نیازهای آن ها را درک کرده و بدانیم که چگونه میتوانیم توجه این جمعیت 2.5 میلیاردی در جهان را به محصولات خودمان جلب کنیم. 

توانمندسازی کسب و کار
10 شهریور 1401

بنگاه های كوچك و متوسط، نقش مهمي در توسعه اقتصادی و اجتماعی كشورها بـرعهده دارند. آن ها در تمامي اقتصادها، اكـثريت عظيمی از بنگاه های تجاری را تشكيل ميدهند كه عهده دار ايجاد شغل در جامعه اند و يك سوم تا دو سوم حجم معاملات بخش خصوصی در اين شركت ها صورت ميگيرد. اهميتي كه صنايع كوچك در توسعه اقتصادی كشورها دارند، توجه روز افزون سياستگذاران را …

نوآوری در بازاریابی
17 شهریور 1401

نوآوری بازاریابی Marketing innovation بکارگیری شیوه‌های مدیریت بازاریابی برای ایجاد تغییرات چشمگیر در طرح، بسته‌بندی، کارایی و عملکرد محصول است. ترکیب دو مفهوم نوآوری سازمانی و مدیریت بازاریابی در حوزه نوآوری نمی‌­گنجد و برای بسیاری از پژوهشگران نقطه کوری محسوب می‌­شود. نوآوری در بازاریابی، تنها به تولید محصول جدید نمی­ اندیشد. بلکه تمام فرایندهای بازاریابی را در بر می گیرد…

انار آغاز تحولي جديد در تدوين طرح كسب و كار داراي مجوز دانش بنيان از معاونت علمي فناوري رياست جمهوري

ايميل

info@anarplan.ir

اينستاگرام

anarplan.ir@

شماره هاي تماس

4358   2842   021

0650   3839   083

8275   729   0992

1015     250   0930

آدرس

تهران، بزرگراه ارتش، بین نخل و خسرو، جنب بانک پاسارگاد، طبقه چهارم، واحد شرقی

کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی بیمارستان طالقانی، دانشگاه رازی، دانشکده علوم اجتماعی، ساختمان مطهری، مرکز رشد واحدهای فناوری، طبقه اول واحد 1

...............
  • راهنماي سايت
  • راهنماي سايت
...............
..........
  • همراه کسب‌وکار هر ايراني
  • همراه کسب‌وکار هر ايراني
....................

انار اولين نرم‌افزار دانش بنيان تحت وب تدوين طرح کسب‌وکار حاصل تلاش گروهي از كارشناسان و متخصصان علاقه‌مند‌است كه با تحولي بزرگ در زمینهٔ تدوين طرح‌های کسب‌وکار به‌منظور كاهش خطر شكست کسب‌وکارها در اختيار مردم ايران عزيز قرار داده‌شده است. 

1400 © تمامی حقوق برای شركت دانش بنيان آروين مرواريد ارديبهشت محفوظ است.