کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار و سایر خدمات ارائه شده توسط انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار اقدام کند.
همچنین از آنجا که انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید خدمات اقدام می‌کند.

خدمات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار از شرکت‌های معتبر و یا همکاران رسمی و قانونی عرضه می‌شود؛ همچنین اعتبار شرکت های همکار توسط انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده ارائه دهندگان خدمات است.

– خدمات پس ‌از‌ فروش انار، اولین نرم افزار دانش بنیان تحت وب طرح کسب و کار تنها مربوط به نوع عملکرد نرم افزار، نیاز به مشاوره، ذخیره و ارسال نرم افزار می شود.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی‌که شما از سرویس‌‏ها و خدمات دیجی‌کالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به‌صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و درصورتی‌که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار به‌صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تائید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. درصورتی‌که کاربران تمایل به دریافت این‌گونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی موردنیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. درواقع با استفاده از سایت انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولیدشده توسط انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار جزئی از اموال انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل‌ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجادشده توسط انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار و علائم تجاری ثبت‌شده نیز در انحصار انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هرگونه استفاده از داده‌کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع‌آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به‌صراحت برای انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار ، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری خدمات است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. انار، اولین نرم‌افزار دانش‌بنیان تحت وب طرح کسب‌وکار در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.

۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.

۳. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های خدمت در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب خودداری کنید.

۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر خدمت را در کنار هم بررسی کند.

۵. با توجه به تفاوت در سطح خدمات مختلف و تفاوت در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر خدمت با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.

۶. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.

۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در ارتباط با ما مطرح کنید.

۸. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.

۹. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.

۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به ایمیل آدرس info@anarplan.ir ایمیل ارسال کنید.

انار آغاز تحولي جديد در تدوين طرح كسب و كار داراي مجوز دانش بنيان از معاونت علمي فناوري رياست جمهوري

ايميل

info@anarplan.ir

اينستاگرام

anarplan.ir@

شماره هاي تماس

7567   2842   021

0650   3839   083

4077   360   0936

1015     250   0930

آدرس

تهران، بزرگراه ارتش، بین نخل و خسرو، جنب بانک پاسارگاد، طبقه چهارم، واحد شرقی

کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی بیمارستان طالقانی، دانشگاه رازی، دانشکده علوم اجتماعی، ساختمان مطهری، مرکز رشد واحدهای فناوری، طبقه اول واحد 1

...............
  • راهنماي سايت
  • راهنماي سايت
...............
...............
  • همراه کسب‌وکار هر ايراني
  • همراه کسب‌وکار هر ايراني
...............

اولين نرم‌افزار تحت وب تدوين طرح کسب‌وکار انار حاصل تلاش گروهي از كارشناسان و متخصصان علاقه‌مند‌است كه با تحولي بزرگ در زمینهٔ تدوين طرح‌های کسب‌وکار به‌منظور كاهش خطر شكست کسب‌وکارها در اختيار مردم ايران عزيز قرار داده‌شده است. 

1400 © تمامی حقوق برای شركت دانش بنيان آروين مرواريد ارديبهشت محفوظ است.