از استقبال خوب شما بسیار سپاسگزاریم

دکتر محمدی فر در مصاحبه با ایرنا؛

دولت جدید با رویکرد جهادی می‌تواند تحول مثبتی در اقتصاد ایجاد کند

در طی مصاحبه ای که شبکه خبرگزاری ایرنا با دکتر محمدی فر در تاریخ ۱۴۰۰/۰5/۲۸ برگزار کرد، دکتر محمدی فر ضمن اشاره به عملکرد مثبت آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» در قوه قضاییه در حمایت از تولید و کسب‌ و کار، گفت: این امیدواری در جامعه ایجاد شده که دولت جوان و جدید با رویکرد جهادی تحول مثبتی در اقتصاد کشور ایجاد کند.

«یوسف محمدی‌فر» روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبیعی است که مسیر کلی حرکت کشور با وجود اسناد بالادستی و چشم‌انداز توسعه روشن و مشخص‌شده اما مشکل فعلی کشور در کمبود قانون نبوده بلکه مشکل اصلی در اجرا نکردن قوانین است.

او عنوان کرد: باید ظرفیت‌های اجرایی و باور لازم در مسئولان وجود داشته باشد تا به اقدام و عمل تبدیل شود و امیدواریم دولت جدید با رویکرد جهادی، تغییر و تحول مثبتی را به‌ویژه در بخش اقتصادی کشور ایجاد کند.

محمدی‌فر با اشاره به تلاش‌های آیت‌الله رئیسی در زمان ریاست قوه قضاییه در حمایت از تولید داخلی گفت: رییس‌جمهوری در جریان مناظره‌های انتخاباتی هم دیدگاه‌های مثبتی را درباره حمایت از تولید و اقتصاد کشور ارائه کرد و گفت که اولویت اصلی دولت او موضوعات اقتصادی خواهد بود و همین موضوع سبب ایجاد امیدواری در جامعه شده‌است.