از استقبال خوب شما بسیار سپاسگزاریم

برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا

آشنایی کارکنان شرکت اردیبهشت با اصول تولید محتوا

به نقل از روابط عمومی شرکت اردیبهشت امروز در تاریخ 1400.03.03 کارگاه آموزشی با عنوان رعایت اصول حرفه‌ای تولیدمحتوا باهدف ارتقای دانش کارمندان شرکت در رابطه با ارائه اصولی محتوا به کاربران سایت، در سالن جلسات شرکت با حضور دکترمرادی به‌عنوان مدرس کارگاه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که به مدت سه ساعت به طول انجامید، شرکت‌کنندگان با اصول کلی تولیدمحتوا، ارائه تولید محتوای حرفه ای، چگونگی انتقال مطلب به مخاطب و سایر اصول حرفه ای تولید محتوا آشنایی پیدا کردند.

دکتر مرادی از برگزاری این کارگاه استقبال کرده و تأکید داشتند که یکی از مشکلات تولید محتوا، ناآشنایی کارشناسان این حوزه با اصول حرفه‌ای محتوانویسی است. به گفته ی ایشان درصورتیکه تمام سایت های فعال در اینترنت به خصوص سایت های خبری و آموزشی مطرح از اصول حرفه ای تولید محتوا در کار خود مطلع باشند و از آن در جهت انتقال مطالب درست و کاربردی استفاده کنند، شاهد تحولی عظیم در بحث تولید محتوا در کشور هستیم. 

شرکت کنندگان در کارگاه نیز که با اصول حرفه ای تولید محتوا آشنا شده بودند و متوجه تفاوت آموخته های قبلی با نکات جدید گفته شده بودند، برگزاری کارگاه را کاملا مفید ارزیابی کرده و در انتها تمام سوالات و مشکلات خود را با دکتر مرادی در میان گذاشتند.

در انتهای کارگاه، خلاصه جلسه، فایل ضبط‌شده و همین‌طور فایل پاورپوینت نکات گفته‌شده در اختیار دکتر محمدی فر مدیرعامل شرکت و همین‌طور شرکت‌کنندگان در کارگاه قرار داده شد و با صحبتی که دکتر محمدی فر با دکتر مرادی و شرکت‌کنندگان در کارگاه داشتند، ارزیابی کلی ایشان از برگزاری کارگاه مفید بوده و دستور به ادامه برگزاری کارگاه‌های دیگر را صادر نمودند.